Sunday, April 19, 2009

Selesainya Muktamar DPP Maran kali ke 27


Alhamdulillah, telah selesainya Muktamar DPP Maran kali ke 27 pada hari semalam (ahad) bersamaan 19/04/2009.

Muktamar bermula jam 9.30 pagi dengan dirasmikan oleh Saudara Hasanuddin Bin Salim Setiausaha DPP Negeri Pahang. Pada mulanya Perasminya ialah Al Fadhil Ustaz Fadhli Bin Ibrahim KP Jerantut, tetapi disaat-saat akhir beliau tidak dapat hadir dan digantikan dengan Saudara Hasanuddin Bin Salim. Alhamdulliah ucapan yang disampaikan amat bernas sekali.

Muktamar kali ini menyaksikan pemilihan Ahli Jawatankuasa sesi 2009-2011.Menariknya pada kali ini adanya pertandingan Ketua DPPM diantara penyandangnya AlFadhil Ustaz Abd Rahman Bin Abd Aziz dengan Al Fadhil Ustaz Khairul Azmi Al Hafiz,bekas ketua penerangan yang lalu (gambar).Didalam pertandingan ini Ustaz Khairul Azmi dipilih sebagai ketua Pemuda DPP Maran 2009-2011 yang baru.

Naib Ketua juga telah berganti baru dengan dipilihnya saudara Iswardi Ismail yang menggantikan Ustaz Khairul Hazam. Lapan Ahli jawatankuasa yang lain yang dipilih adalah kebanyakannya ahli jawatankuasa yang lama.

Para perwakilan juga hebat didalam membahaskan usul-usul yang telah dikemukan.Difahamkan kehadiran peserta muktamar pada hari itu lebih kurang 75 orang dengan 68 orang perwakilan.

Muktamar selesai pada jam 2.00 petang. Terima Kasih kepada yang menjayakan Muktamar DPPM kali ke 27.

No comments: